• Menu
  • Menu
Bodega Morales

Restaurant “Bodega Morales”


Restaurant “Bodega Morales”

García de Vinuesa, 1 Sevilla
Sevilla (Espanya)
Telf: +34 954221242

És un dels llocs que us recomanarà la gent de Sevilla i que no trobareu a gaires guies de la ciutat.

Es va fundar fa molts anys i ha passat d'avis a fills i de fills a nets aconseguint mantenir l'essència de les antigues bodegues.

Des de que es va obrir, no s'ha fet cap tipus de reforma. Dins es pot veure les antigues "habitacions" dels cambrers que venien del camp a treballar durant les festes.

És autèntic i molt curiós. És el típic establiment sevillà de visita obligada.

El millor de tot és l'ambient que s'hi respira.

Tipus: tapes andaluses a base de peix fresc. Recomano el "pescaito frito" (que compren a la freiduria "La Isla") acompanyat d'un vi.

Valoració: 6,5
Molt bon servei (2,5), bones instal.lacions (2), bon menjar (2), cap vista (0).
Preu: Baix. Fins a 25€

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Resum de la privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les cookies s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.